Ügyvezető
Madarász Endre
Virtualcom Szoftverház Kft. Ügyvezető

“COVID-19”

“Mi hiszünk a magyar kisvállalkozások erejében!“

A COVID-19 vírus gyors terjedése és a veszélyhelyzet kihirdetése nagy változásokat hozott a cégek életében.


Egy nagyvállalat könnyebben átvészeli a jelenlegi veszélyhelyzet által okozott gazdasági krízist. Leáll hetekre-hónapokra, szabadságra küldi vagy elbocsátja dolgozói egy részét, esetleg tartalékai vagy tőkebevonás segítségével vészeli át a krízist.


De mit tegyen egy kisvállalkozás, ahol a legnagyobb érték a lojális dolgozók értékes tudása? Mit tegyen egy cégvezető, akinek ügyfelei továbbra is folyamatos szerződés szerinti teljesítést várnak el, de jelentős tartalékokkal nem rendelkezik?


A dolgozók egészségének védelme és az üzletfolytonosság miatt otthoni munkavégzést rendel el.

A home office azonban hatalmas kihívások elé állíthatja a cégeket,ha a munkafolyamatok nincsenek ilyen helyzetekre felkészülve. Távmunka megköveteli az információk központi nyilvántartását, hiszen a kapcsolattartást, a hatékony munkavégzést és a vezetői ellenőrzést csak egy központi rendszer képes biztosítani.


Ebben a pillanatban már késő egy komplex szoftverrendszert bevezetni, gyors és hatékony megoldásokra van szükség.

A magunk bőrén éreztük, hogy mennyire fontos egy vállalatirányítási rendszer ilyen helyzetben, három nap alatt át tudtunk állni home office-os működésre.

Úgy döntöttünk, hogy megpróbálunk minden nehéz helyzetbe jutott kisvállalkozásnak segíteni.


Vállalatirányítási rendszerünk egy leegyszerűsített verzióját - amelyet Vipintra Mini-nek kereszteltünk el - ingyenesen rendelkezésére bocsátjuk.


Azonnal bevezethető, leegyszerűsített folyamatokkal és működéssel rendelkezik, hogy különösebb előkészületek nélkül hadra fogható legyen. Felhasználói felülete egyszerűen használható és rövid gyakorlás után megérthető. Helyzetérzékeny súgóval és bemutató videókkal segítjük a gyorsabb használatot.


A Vipintra Mini a funkcióiból adódóan megkönnyíti a cégek újraindítását, hogy a jövőben az információkat koncentráltan kezelhessék.

Vipintra Mini ingyen

Egyszerű, gyors online segítség a távmunka megvalósításához
Corona vírus veszélyhelyzet miatt 2020-ban ingyenesen

Azonnal bevezethető

  • Ingyenes, gyors szerződéskötés
  • Gyors beüzemelés, egyszerű bevezetés
  • Könnyen használható, felhasználóbarát felület
  • Dolgozhat PC/Mobil/Tablet eszközökről

Biztonság

  • Titkosított adatátvitel
  • Cégenként külön adatbázis és tárterület
  • Jelszavas bejelentkezés minden felhasználónak

Elköteleződés nélkül

  • Nincs semmiféle kötelezettség
  • Az adatok korlátozás nélkül lementhetőek akármikor

Átláthatóság, tervezhetőség

  • Pontosabb munkaidő nyomonkövetés
  • Naprakész információk, tervezhetőség
  • Strukturált feladat és projektnézet

Vezetői modul

Vezetői információs rendszer

Projekt toplista, főggőben lévő feladatok, eseménynapló, riportok akár Excel táblába, szabadságok kezelése

Vezetői modul

Törzsadatok

Munkaüggyel kapcsolatos érzékeny adatok hozzáférése

Feladatok státuszának szerkesztése

Dolgozói modul

Munkaasztal

Átlátható felület az alábbiakra: Aktuális és lejárt feladatok és projektek áttekintése, hírek

Dolgozói modul

Naptár

A fontos határidők, szabadságok tervezése és időtartamának naptár formájú megjelenítése

Dolgozói modul

Munkaidő

A munkával töltött idő követése jelenléti íven

Szabadság igénylése, éves tervezése

Dolgozói modul

Partnerkapcsolatok

Partnerek és kapcsolattartók adatbázisa - Az adatok exportálhatók

Dolgozói modul

Feladatkezelő

Feladatok projektekbe rendezhetők

Feladatok kezelése a napi üzletmenet támogatására

Hibajegyek az ügyfélpanaszok kezelésére

Gyakran ismételt kérdések

A modulokat úgy állítottuk össze, hogy egy olyan minimál verziót tartalmazzon, ami ebben a speciális helyzetben segítségére van a cégeknek. Fontos szempont volt, hogy betanulás nélkül, azonnal igénybe vehető legyen.

Terveink szerint 2020-ban, de indokolt esetben meghosszabbítjuk.

Az ingyenes időszakot követően kedvezményes áron, bérelhető formában haszálható a szoftver. Igény esetén át lehet térni nagyobb csomagra, amely tartalmaz további modulokat, például:

  • Nyomtatávány modul
  • Iktató modul
  • Pénzügy modul
  • stb.
Amennyiben további kérdése merül fel, keressen minket bizalommal.

Igénybeveszem az ingyenes időszakot

Amennyiben felkeltette érdeklődését termékünk írjon nekünk, és felvesszük Önnel a kapcsolatot!

 Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat (Adatkezelési tájékoztató)